Garanția Comercială Renault presupune reparații gratuite în perioada de garanție oferită de Renault. Condiția stă în respectarea recomandărilor privind întreținerea, dacă vehiculul prezintă o problemă imputabilă unui defect de fabricație, de material sau de montaj, cu excepția uzurii normale, utilizării incorecte, a cauzelor externe, etc.
Garanția Reanult se aplică tuturor pieselor vehiculului și defectelor acoperite conform Carnetului de Garanție al vehiculului. Aceasta acoperă reparațiile, inclusiv piesele și manopera, iar în cazul Asistenței 24 ore, când vehiculul este imobilizat, reparațiile la fața locului atunci când este posibil sau remorcarea și eventualele prestații de mobilitate.
Garanția Comercială oferită de Renault este de 3 ani limitată la 100.000 km* (exceptând modelele Laguna 3, Latitude, Velsatis, Espace, Koleos și Latitude care au o garanție de 3 ani limitată la 150.000 km*).
Garanția Comercială anticoroziune este subordonată controalelor anticoroziune ale caroseriei. Aceste controale trebuie efectuate în rețeaua service autorizată Renault, la kilometrajul indicat în Carnetul de Întreținere și cel putin o dată la doi ani. Clienții Renault beneficiază de cel puțin 3 luni de Garanție pentru reparații achitate de client, efectuate pe vehicul / piese Renault și de 1 an de garanție pentru piesele de schimb de origine Renault achiziționate de client. În cazul în care vehiculul este vândut: condițiile garanției comerciale ramân valabile și pentru cumpărătorul vehiculului. Aceste condiții sunt prezentate în detaliu în Carnetele de Garanție și Întreținere ale vehiculului.
* Garanția Comercială Renault & Asistența Renault încetează la atingerea primei dintre cele doua limite: 3 ani sau numărul de km precizat.Scrie-ne, şi îţi vom răspunde la orice întrebare >
Programează-ţi aici revizia sau reparaţia la Renault-ul tău >